Hemma

Har varit hemma med en febrig dotter idag. Inte något jag tänkt mej precis. Vi har passat på att bakat cupcakes. Något kul måste man ju hitta på när man måste vara inne hela dagen. Min kära mor var så snäll och följde Moa till bibblan idag där det handlade om hästar. i morgon är det meningen att vi ska på bio, ser inte så ljust ut för mej och Maja. Ska skjutsa dit Moa och Ida vilket fall som helst så får dom roa sej lite. Jag och Maja får förmodligen sitta hemma och mysa istället. Kanske blir lite bak imorgon oxå. I allafall så har bänkskivorna kommit från IKEA.....och gissa vad, en är trasig. Så nu börjar vi om igen då. Räknade ut att det snart har gått ett halv år sedan köket kom och vi har fortfarande inte fått till bänkskivorna. Är väldigt irriterad!!!, så nu tänker jag skriva till Ikea och klaga. Det värsta är att det är låååång leveranstid på skiten, enligt mej. Har man väntat så som vi gjort så är det jäkla lång leveranstid. Så nu har vi avbeställt snickaren som skulle komma och fixa till allt....SUCK!! Tänk om det någon gång skulle gå smidigt, nej det ska bara krångla hela tiden. Imorgon ska jag försöka ta mej till RV och se vad som säljs. Tråkigt att dom gått i konkurs. Men jag kanske kan göra ngt fynd. Nu ska jag gå och mysa med mina söta tjejer. Ha en bra kväll alla!




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0