Allergitest

Idag har jag och barnen setat i Mora på barnmottagningen hela fm. Vi kom dit 07.50 och satt där till 12.00. Anledningen till att vi varit där hela fm var Maja, idag har stumpan prövat nötter. Det började med att hon fick ha en hasselnöt mot läpparna och tillslut hade hon ätit nästan en hel nöt. Tog lite tid, det skulle gå 30 min mellan varje steg. Ingen reaktion blev det:) och inte tyckte hon om hasselnötter heller.  Nästa gång är det Moa´s tur att sitta där. Hoppas inte hon får någon reaktion heller.

Jag känner mej så trött och utarbetad jämt och ständigt....vad är det för fel? Jag skulle behöva få energi och bli pigg, men just nu känns det hopplöst. Vad ska jag göra? Jag skulle vilja göra något nytt här i livet...men vad?
Tänk va härligt att gå upp på morgonen och känna JIPPI! istället för SUCK!!!!!
Jaja det blir nog bra tillslut. Kanske man skulle fundera på att öppna något eget, men vad skulle det vara? Vad är det som kan gå bra i denna lilla by?? Någon som har något förslag??

Nej nu ska jag lägga mej. Imorgon bär det iväg till Mora för lite träning på class gym. Har inte tränat på några veckor nu. Först bar det iväg till Ullared och sen åkte jag på halsfluss när jag kommit hem. Men nu är jag frisk så nu jäklar:)

Ha det bra alla!

                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0