En bra dag:)

Idag har varit en bra dag. Jag har varit till Mora och träffat Pamela, kändes så bra att träffa henne igen. Det kändes verkligen som jag hittat hem igen. Konstigt men sant. Tjejerna var hemma med Linnéa medans jag var och träffade Pamela. Dom blev så glada när dom fick veta att hon skulle komma och vara barnvakt. Vilken tur man har som har så underbara människor runt sig, som kan ställa upp om det behövs:) Ibland känns det lite svårt när älsklingen är borta och jobbar på veckorna.





Helgen som har varit spenderade vi i funäsdalen. Såå skönt att komma iväg en sväng och bara njuta, slippa alla måsten som finns och bara ha det bra. Vi skulle fiska när vi var där, det blåste och blåste på skön så vi gav upp och åkte tillbaka till stugan. Där gick det att vara ute, så det blev en lugn dag vid stugan istället. Tyvärr fick Moa feber när vi var där så nu har vi varit hemma från skolan några dagar. Hoppas på att hon kan gå dit på torsdag.




Tänk att det snart är påsk, sen är det inte långt till sommaren. Och denna sommar ska jag vara hemma, inte jobba. När Moa får sommarlov ska vi njuta av sommaren. Jag börjar jobba en vecka efter att sommarlovet är slut...HÄRLIGT! Det var längesen man hade ett sommarlov.




Imorgon ska jag på zumba, haha kan bli ganska kul detta. Kommer nog att se totalt förvirrad ut, men kul ska det bli:) Får hoppas att det går bra och att jag hänger med lite i alla fall.

             





Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0