Borlänge

Idag har varit en bra dag. Jag och tjejerna har varit till Borlänge med Jennie och hennes dotter Emma. Det vi inte tänkte på när vi åkte var att det är Peace & Love där nu. Det tog ca 30 min att bara komma in på en toalett i kupolen. Anledningen till att vi åkte dit var att vi ska på bröllop om två veckor. Våran klasskompis från högstadiet ska gifta sig:) Så nu är presenten klar och även kläder. Det var inte de lättaste att hitta vad jag vill ha på mig. Men tillslut så hittade jag allt en klänning, och de roliga var att den hängde på rean. Det andra som jag blev överlycklig över var att jag fick på mig den, det trodde jag inte. Men den satt som den skulle, TRE storlekar mindre än vad jag hade för någon månad sedan. Det kändes såååå jäkla BRA. Hittade även två linnen och ett par stövlar som fick följa med hem.
Imorgon ska jag nog ta en sväng in på kappahl och kolla om dom har någon rea. Men innan de ska jag TRÄNA, nu när jag kommit igång med träningen så är det jätte roligt. Tänk att det skulle ta nästan 5 år att ta sig tillbaka till TOKA. Att jag inte började direkt efter Maja föddes. Det hade ju varit hur bra som helst. Men nu är jag igång och tycker att det är så roligt. Jag har kommit på ett litet mål med träningen och viktnedgången. Nästa år ska jag anmäla mig till tjejmilen. Nått resultat måsta jag ju nå med träningen. Pratade med Jennie om vi skulle försöka oss på tjejklassikern om något år. Nej nu måste jag nog gå och sova så jag orkar upp imorgon. Ha det bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0