Barnfri

I natt har jag varit barnfri, tjejerna har sovit hos sin kusin Emma. Vi åkte upp till henne igår mitt på dagen och följde med henne på en tur med Buster. Sen lämnade jag barnen hos henne och åkte ner på T.O.K.A och tränade ett pass. Men nog är det tyst och tomt när tjejerna inte är hemma. Nu på morgonen har det varit väldigt tyst. Nu snart ska jag hoppa i träningskläderna och ta en tur nere vid älven. Sen bär det iväg upp till Brunnsberg för en tur med Buster.

Jag lämnade in ett recept till en tidning för några veckor sedan, nu har jag fått svar och receptet kommer att vara med i deras tidning efter nyår. Fråga inte vilken tidning det är, för det kommer jag inte ihåg. Jag talar om det bara jag fått min tidning.

Satt och kollade på kort lite tidigare. Hittede ett kort på mej som är knäppt för några år sedan. Det är lite skillnad på ansiktet. Inte samma dubbelhaka som förr. Så skönt att se resultatet.
 
                               Förr                                                      Nu                 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är så oerhört bra och fin! Jag beundrar dig för din ork och beslutsamhet! KRAMAR <3

2011-11-19 @ 16:34:47
URL: http://lennaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0