Höst

Hösten är här! De mörka kvällarna när det är så mysigt att tända ljus och bara sitta och mysa. En brasa i kaminen som strålar ut värmen i huset. Frosten på gräsmattan när man kommer ut på morgonen. Ja det är en mysig tid nu. Man får tända små lampor lite här och där i huset. Det ser så inbjudande ut när man ser hur det lyser fint i vissa hus. Sen kommer vintern och det blir vitt och fint ute. Snön lyser upp kvällarna och det sprakar i kaminen, ljusen strålar i ljusstakarna....MYSIGT! Sen att jag inte vill ha 25 grader kallt på dagarna är ju enn annan sak. Det räcker om det är 5-10 minus och sol på dagarna. På nätterna gör det ju inget om det är lite kallare.

 
Veckan som har gått var vi till Ullared och handlade lite. Det blev allt möjligt i kundvagnen. Jag hittade mej en del kläder. Kan behövas nu när alla mina kläder är så stora. Men nu har jag fyllt upp med nya. Får se hur länge det går innan jag vill ha ngt nytt igen.
Idag har jag varit ner och träffat min underbara tränare. Vi gjorde ett träningsprogram som ska följas i 12 veckor. Vissa muskler är fortfarande slut efter denna genomgång. Ska bli spännande och se resultaten efter dessa veckor.
Men ikväll är det T-Bar som gäller. Nej nu ska jag hämta Moa på skolan. Ha det så bra alla.
Kramar till er!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0