Min älskade vän

Tjejerna sussar gott på övervåningen, jag har fått sätta ner rumpan en stund innan det är dags för sängen.
Har varit och tränat med bästa Johanna idag. Det blev en timme T-Bar, så härligt det känns nu:)




I måndags var jag och svägerskan ute och plockade svamp. Smaskens! Så gott med lite smörstekta kantareller. Eller en spenat och kantarellpaj. Så gott att bara kunna smula ner i såser och grytor. Det verkar finnas hur mycket svamp som helst i år. Men det är ju så bra att ha hemma:) Hade gärna stannat och plockat mer, men tjejerna skulle hämtas på skolan så det var bara att åka hem. Men det blir nog en vända nästa vecka oxå.




Idag går alla mina tankar till en riktigt nära vän. Jag lider verkligen med dej min vännen! Hade verkligen önskat att jag kunnat vrida tillbaka klockan på något sätt. Men det kan jag inte hur mycket jag än vill. Jag finns här för dej när du behöver en vän att prata med eller när du behöver någon att krama, dag som natt. Min älskade vän. Du vet var jag finns när du behöver mej. Älskar dej gumman, jag ska stötta allt jag kan. Många styrkekramar till dej och familjen.


Kommentarer
Postat av: Stina

Fy jag läser ditt inlägg och börjar fundera vem vännen är och vad som hänt... jag tänker på en som jag åxå känner och börjar må konstigt i magen, jag hoppas för allt i världen att det inte är den jag åxå känner och att allt blivit värre!!!!! Sänder styrkekramar till vem än det nu är och vad det än är!!!!!!!

2011-09-30 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0