Fredag 9 mars

Har varit en väldigt lugn fredag idag. Igår var det Tussetränig uppe i stallet. Gick jätte bra för Moa och Daniel att hoppa tillsammans. Dom två kan bli ett jätte bra team längre fram, bara dom får träna ordentligt:) Imorgon blir det lite hoppträning för Emma. Igår innan när jag hämtade Daniel i hagen ramlade jag och slog i huvudet i isen. Slutade med en vända på akuten efter hoppträningen. Blev några timmar där nere, kom ner till ca 20.30 och var hemma strax efter 00.00.
Men som tur var hade jag inte fått ngn hjärnskakning, blev lite illamående efter fallet så då tyckte dom på sjukvårdsupplysningen att jag skulle åka ner på akuten. Men nu är jag hemma och tar det lugnt. Huvudet har ömmat lite idag oxå men nu börjar det gå över. Nu ska jag använda mina broddar när jag är ute där det är halt.
Nu ska jag åka upp och ta in prinsen våran.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0